Жүгіру жолы • Қазіргі заманғы мектеп-лицей-бұл баланың кең білім тәжірибесін жинақтайтын орын
Кіру
AA+
Жүгіру жолы • Қазіргі заманғы мектеп-лицей-бұл баланың кең білім тәжірибесін жинақтайтын орын

Болашақ бірінші сынып оқушыларының ата-аналарына логопед-мұғалімнің ұсыныстары

Бүгінгі таңда бастауыш сынып оқушыларының көпшілігінде оқу мен жазуда нақты қателіктер бар (дислексия, дисграфия).

Жазуды меңгеру-күрделі және ұзақ процесс. Біз, ересектер, бас әріптерді игеруге қанша күш пен күш жұмсағанымызды, жазуды, әріптерді буынға қосуды үйренгенімізді есімізде жоқ. Мұның бәрі болашақ оқушыларға келеді. Оқытудың көп қиындықсыз өтуі үшін сөйлеудің келесі компоненттерін қалыптастыру қажет:

Дыбыстың айтылуы

6 жасқа дейін бала барлық дыбыстарды дұрыс айтуы керек. Ата-аналар бұл туралы мектепке дейінгі кезеңде қамқорлық жасауы керек, бұзылған дыбыстық айтылым мәселесін назардан тыс қалдырмауы керек. Есіңізде болсын, бала неғұрлым жас болса, дыбыстарды "қою" және оларды өздігінен сөйлеуге енгізу оңайырақ болады.

Фонематикалық қабылдау

Қарапайым тілмен айтқанда, ұқсас дыбыстарды есту арқылы ажырату. Есту дыбыстарының реңктерін ажыратпайтын бала хатта осы дыбыстарды білдіретін әріптерді араластырады.

Тілдік талдау және синтез

Сөйлемдегі сөздердің, сөздегі буындардың, сөздегі дыбыстардың санын дұрыс анықтай білу, әрине, жазбаша сөйлеуді меңгеру үшін өте маңызды.

Оны бұзған кезде оқушы хаттағы сөздерді біріктіреді, әріптерді және (немесе) буындарды ауыстырады, әріптерді өткізіп жібереді. Бүгінгі таңда бұл бастауыш сынып оқушылары арасында ең көп таралған және түзету қиын нақты қателіктер.

Сөйлеудің лексикалық-грамматикалық жағы

Бұл сөздік және сөздерді өзгерту, оларды біріктіру мүмкіндігі. Сөздердің бай қоры біреудің сөйлеуін, оқылатын мәтіндерді жақсы түсінуге және өз сөзінде әртүрлі лексиканы қолдануға мүмкіндік береді.

Сөздерді дұрыс өзгерту және үйлестіру қабілеті сөйлеуді сауатты және әдемі етеді. Кедей сөздік пен аграмматизм (дұрыс емес грамматикалық формалар) сөйлеуді түсінуге де, өз сөзін (ауызша да, жазбаша да) қолдануға теріс әсер етеді.

Ең алдымен, баланың айналасындағы ересектердің сөйлеуі үлгі болып табылады. Мектеп жасына дейінгі бала сауатты сөйлеуді естуі керек!

Балаларға түнде көбірек оқыңыз, олармен көбірек сөйлесіңіз.

Баланың айналасындағы әлем туралы сөйлесіңіз, оның көкжиегін кеңейтіңіз.

Оның сұрақтарына қол жетімді тілде жауап беріңіз, сөздікті байытыңыз.

Біртұтас сөйлеу

Балалардың басқалармен дұрыс сөйлеуді қолдана білуі, өз ойларын білдіруі – баланың жеке басының толыққанды дамуының қажетті шарты.

Басқа жоғары психикалық функциялар

Сөйлеу басқа психикалық функциялармен тығыз байланысты-ойлау, зейін, есте сақтау. Бірінші сыныпқа қарай барлық осы функциялардың дамудың жеткілікті деңгейіне жетуі маңызды. Сонда олар мектеп ғылымдарын ойдағыдай меңгеру үшін қажетті базаға айналады.

Әріптік бейнелерді, математиканы игеру үшін қажет кеңістіктік-уақыттық көріністер туралы ұмытпауымыз керек.

Балаларыңызбен көбірек сөйлесіңіз, олармен ойнаңыз, оны қоршап тұрған әлем туралы сөйлесіңіз. Қажет болса, мамандардың көмегіне жүгінуді ұмытпаңыз.

Қымбат уақытты жіберіп алмаңыз! Сәттілік!


Атауы Жүктеу
1 Консультация для родителей. Артикуляционная гимнастика
2 Сөйлеу тынысы - дұрыс сөйлеудің негізі"