Жүгіру жолы • Қазіргі заманғы мектеп-лицей-бұл баланың кең білім тәжірибесін жинақтайтын орын
Кіру
AA+
Жүгіру жолы • Қазіргі заманғы мектеп-лицей-бұл баланың кең білім тәжірибесін жинақтайтын орын
Білім беру сапасын арттыру және оқыту дағдыларын жетілдіру мақсатында төртінші сыныпта Lesson study педагогикалық тәсілі енгізілді.
Сабақты зерттеу бойынша шығармашылық топтың құрамы: кеңесші – Сулима С.В., педагог-зерттеуші, модератор – Высокоборская Л.Е., педагог-зерттеуші, бақылаушы – Хилимончик Н. А., педагог-зерттеуші, мұғалім – Фаустова Е. г., педагог-сарапшы.
Lesson study тәсілін іске асыру процесі жоспарға сәйкес өтті:
1. Lesson study-ді жоспарлау:
- күтілетін нәтижелерді анықтау,
- жұмыс істеудің негізгі ережелерін белгілеу Лессон Стади,
- сынып қажеттіліктеріне негізделген параметрлерді әзірлеу.
2. Lesson study-дің үш циклін жоспарлау және қажетті жетілдірулерді анықтау үшін "зерттелетін" оқушыларды анықтау.
3. Lesson study-ден кейінгі талқылау (кейінгі талқылау схемасы). "Зерттелетін" оқушыларды сабақтан кейін олар үшін не пайдалы болды, олар не білді деп ойлады және олардың ойынша сабақты қалай өзгертуге болатыны туралы пікірлерін анықтау мақсатында сауалнама жүргізу.
Бұл жұмыс мыналарды қамтыды:
Материалды түсіну: сұрақтарды тұжырымдау студенттерге материалды түсінуді тереңдетуге көмектесті. Сұрақтар жасаған кезде, олар дұрыс сұрақтарды тұжырымдау үшін тақырыпты тереңірек түсінуге мәжбүр болады.
Білімді тестілеу: сұрақтар қою материалды игеруді тексерудің тәсілі болды. Оқушылар сұрақтарды өзін-өзі тексеру немесе жолдастарының білімін тексеру үшін пайдаланды.
Ойлауды ынталандыру: сұрақтарды тұжырымдау аналитикалық ойлауды қажет етті және оқушылардың сыни ойлауын дамытуға ықпал етті. Олар тақырыпты түсіну үшін қандай ақпарат маңызды екендігі туралы ойлануға мәжбүр болды.
Талқылауға дайындық: жақсы тұжырымдалған сұрақтар талқылау мен пікір алмасудың бастапқы нүктесі болуға көмектесті.
Оқу белсенділігін арттыру: сұрақтар қою оқушыларды сабаққа белсенді қатысуға ынталандырды. Бұл олардың оқу процесіне тереңірек қатысуына ықпал етті.
Осылайша, бастауыш мектепте орыс тілі сабақтарында диалогтық оқыту оқушылардың коммуникативті құзыреттіліктерін қалыптастыруда маңызды рөл атқарады, оларға орыс тілінің сауатты, сенімді және әлеуметтік белсенді ана тіліне айналуға көмектеседі.