Әдістемелік кеңесінің хаттамасы № 3
Күні: 02.03.2023
Тақырыбы: Жобалау-зерттеу қызметі негізінде оқу-әдістемелік үдерістегі инновация. «Lesson study» тәсілдеріне негізделген жобаны аяқтау
Қатысқандар 47 адам: мектеп-гимназия әкімшілігі, педагогтер
Күн тәртібі
1 Жобалау-зерттеу қызметі негізінде оқу-әдістемелік үдерістегі инновация. «Lesson study» тәсілдеріне негізделген жобаны аяқтау
Байқаушы-педагогтер: Хасенова К.К., Муслимова Д.Х.,
Фаустова Е.Г., Олейникова Е.И.,
Серикбаев С.К., Альжанова А.М.
2 Орыс тілінен пәндік онкүндіктің нәтижелері
Директордың ОЖБО Туркестанова А.С.,
3 Орыс тілінен олимпиада нәтижелерін талдау
Директордың ҒӘЖО Ахметова А.Е.
4 Астана қаласында инновациялық жобалар мен эксперименттік алаңдар тәжірибесімен алмасу
Сапанова Г.А., директор школы-гимназии
Шешімі:
1.1 "lesson study негізінде жас педагогтардың сабақтарын зерттеу"жобасын аяқтау
1.2 Педагог С. М. Кужагильдина әр сабақтан кейінгі қорытындылар мен ұсыныстарды ескере отырып, әріптестерімен сабақты сындарлы талқылау арқылы педагогикалық практиканы жетілдірсін
1.3 Хасенова К.К., Глушкова Е. С. педагог Кужагильдина С. М. "Lesson study тәсілдері негізінде №5"А" мектеп-гимназиясының жас педагогтарының сабағын зерттеу" жобасы бойынша фокус-топтың құрамына тағайындалсын және бірқатар сабақтар өткізілсін
(әкімшілік, фокус-топ мүшелері , мерзімі: 20 мамырға дейін)
2.1 Орыс тілінің онкүндігі шеңберіндегі ашық сабақтар мен сыныптан тыс іс-шаралар жеткілікті әдістемелік деңгейде өткізілді деп есептелсін.
2.2 Инновациялық технологияларды пайдалана отырып, оқушылардың танымдық белсенділігін дамытуды жалғастыру.
(әкімшілік, фокус-топ мүшелері , мерзімі: тұрақты)
2.3 Сабақтағы қызмет түрлерін әртараптандыру, бастауыш сынып мұғалімі
С. М. Кужагильдинаға топтық жұмыс және жұппен жұмыс істеу дағдыларын дамыту.
(әкімшілік, мерзімі: оқу жылының соңына дейін)
3.1 Орыс тілі бойынша олимпиаданы өткізу қанағаттанарлық деп саналсын
3.2 Сынып жетекшілері орыс тілінен олимпиада нәтижелеріне талдау жүргізіп, сабақ жоспарына сөздік қорын байыту бойынша тапсырмаларды, қосымша материалдарды (дидактикалық ойындар, оның ішінде шарадтар, басқатырғыштар, ребустар) жүйелі түрде енгізу. Сөздердің лексикалық мағынасы, фразеологиялық бірліктер, фонетика бойынша жүйелі түрде жұмыс жасау.
Директордың ҒӘЖ жөніндегі орынбасары А. Е. Ахметова, тұрақты
3.3 Оқушылары жоғары нәтиже көрсеткен педагогтарды атап өту: Скачкова С. А., Виниченко О. в., Хасенова К. К., Фирсова П. А.
4.1 Білім беру қызметінде Астана қаласындағы әріптестердің инновациялық тәсілдерінің элементтерін пайдалануды көздеу